Nedrivning ApS

Kunde
Nedrivning ApS

Opgave
Brandidentitet
Logodesign
Tagline
Optimering af tekster

Nedrivning ApS er en ung nedrivervirksomhed på Sjælland med erfarne medarbejdere.

Nogle af Danmarks største entreprenører kender og bruger dem til deres projekter, fordi de har fagligheden i orden.

Vi har hjulpet Nedrivning ApS med at ramme et enkelt, genkendeligt og fremsynet brand med farver, der skiller sig ud fra mængden.

Det nye brand signalerer deres professionelle tilgang og gør det lettere for dem at udvide porteføljen med private kunder.

To halve pile med afstand former til sammen et stort N. Det er ikonet i logoet til Nedrivning ApS.
Med hvid skrift på grøn baggrund står Nedrivning.nu og taglinen for virksomheden: gør plads til fremtidens fundament
Billedet er delt i to. I den øverste halvdel står Nedrivning.nu med grøn skrift på hvid baggrund. Nedenunder er det omvendt.
En gravemaskine har kloen i en bunke jord og mursten. Over billedet står taglinen: gør plads til fremtidens fundament
En håndværker med gule arbejdshandsker holder en hvid sikkerhedshjelm under den ene arm. På fronten er Nedrivning ApS' grønne N-ikon
Billedet viser en mand iført grøn trøje med ordene Nedrivning.nu og tagline gør plads til fremtidens fundament
En mandlig model står med front til på venstre side af billedet og med ryg til i højre side. Han har en sort arbejdstrøje med ordene Nedrivning.nu og gør plads til fremtidens fundament
Billedet viser papkrus med grøn farve og et afdæmpet ikon fra logoet fra Nedrivning ApS. Nederst på kruset står Nedrivning.nu
En hvid varevogn har et stort N på den bagerste tredjedel af siden. På skydedøren står Nedrivning.nu, taglinen og firmainfo
Hvidt logo med ikon og tagline på grøn baggrund. Ikonet er et n, og nedenunder står gør plads til fremtidens fundament

Nedrivning ApS er meget optagede af at udføre arbejdet efter bogen og passe på miljøet.

Derfor skabte vi en tagline, der siger det ganske kort:

Gør plads til fremtidens fundament.

Se flere cases