Kunde
Dansk Trailer Center
Opgave
Strategi for lanceringen af ny webshop
Rådgivning om udvikling af forhandlernetværk
Markedsføring online og i butikker
Brandidentitet
Logodesign
Dansk Trailer Center blev i 2023 lanceret som Danmarks nye online trailerforhandler.
Dansk Trailer Center består af erfarne trailerforhandlere og trailerproducenter, som vil sikre forbrugerne den samme kvalitet og service online, som man kan få i deres butikker.
Vi har blandt andet udviklet en brandidentitet og retningslinjer for deres kommunikation, så de kom godt fra start.
Som nystartet virksomhed er det vigtigt at have fleksible planer. Derfor har vi sammen planlagt deres lancering og lagt et marketingbudget, der kan skaleres efter sæsonudsving og lanceringen af nye koncepter.
“Per har stor forståelse for iværksætterens udfordringer og er god til at optimere indsatsen, så vi får værdi for hvert en krone. Hans støtte til styring og udvikling af vores markedsføring betyder meget for os” – Benjamin Chavel-Schenk, medstifter af Dansk Trailer Center.
Siden lanceringen har vi hjulpet med at producere annoncemateriale og indhold til sociale medier. I den forbindelse har vi samarbejdet tæt med den knalddygtige Michela Andersen om annoncering på Facebook og Instagram.
Vi ved, at Michela skaber gode resultater med online annoncering. Men vi er alligevel alle overraskede over, hvor godt salget er gået. Én kampagne har nået et ROAS på 70.
“Når der er sne på vejene i Danmark, plejer man ikke at sælge trailere. Men selv i de perioder sælger vi mange online. Det er endda nogle af de lidt dyrere kvalitetstrailere, som kunderne ikke kan sparke dæk på i butikkerne endnu, der ryger i kurven. Det er virkelig professionelt styret” – Benjamin Chavel-Schenk.