Per andreasen

Copy & content

(English below)

Han sad der hver morgen med 2 elefantbajere.

De fleste dage badet i sollys. Bænken stod midt på torvet mellem mit kontor og baren, som åbnede, når dåserne var tomme.

Selvom jeg bemærkede ham dagligt, fik jeg aldrig talt med ham. Og det plagede mig.

Der er en historie i alting.
Og jeg ved, hvordan vi finder den.

Da jeg som en slags mediebranchens Lars Løkke fik byttet en træls arbejdssituation ud med en lokalredaktion helt for mig selv i en by, jeg ikke kendte, fik jeg travlt med at finde historierne.

Men lige præcis i timen før det lokale værtshus åbnede, havde jeg altid travlt med at få de sidste dele af dagens avis-side til at gå op.

Til gengæld fik jeg bragt historier om de store lokale virksomheder, byggerier, konflikter og meget mere.

Og da jeg i 2015 forlod avisen til fordel for et reklamebureau, lærte jeg at bruge historierne til noget, avisen ikke kunne – at tjene penge.

Siden har jeg hjulpet mange virksomheder i især byggeriet og fitnessbranchen med at fortælle deres historier på en måde, som knytter deres (potentielle) kunder tættere til dem og letter deres salg.

Jeg har også arbejdet med en række udenlandske virksomheder, som du kan se herunder …

Writing that
doesn't hurt
your eyes

Who knew profits could come from making other writers laugh online?

Well, I’ve been an active part of several online communities as long as they’ve been a thing. And now I know.

Through The Copywriter Club I’ve met some of the most wonderful humans and clients.

Since 2018 I’ve assisted fellow copywriters with a long list of projects. Some needed fresh eyes on their copy, so it would perform better. Others brought me on for full projects.

And then came the tech clients.

Over the years I’ve written for Adobe Experience Platform, DataStax, Redpanda Data, and more.

Most projects for these impressive tech companies have been blog posts, and you can check out a few of them here:

 

What others say about my work

“A+ copy. Does not infect my eyes. 10/10 recommend” – Jenny Medeiros, Head of Content, Redpanda Data.

“I’m a big fan of Per’s copy feedback. Not only did he point out ALL issues line by line … He’s also so damn funny, I almost spit out my coffee twice while watching his video. Do yourself a favor and book a coaching session with him!” – Eddie Biroun, Mr. Brand Builder.

“Working with Per was a blessing. My website now converts high-paying clients thanks to his copy coaching. I promise you, he’ll make you a better copywriter” – Chima Mmeje, Zenith Copy.