Forwertz – fordi gæt
hvor vi vil hen

Forwertz er et lille marketingbureau i Horsens. Navnet er inspireret af det tyske “vorwärts”, som betyder “fremad”.
Det understreger vores mål om at søge nye veje, der skaber større værdi for vores kunder. Det gemmer også på vores holdning til kunderne.

Hvis din virksomhed står fast på gamle vaner, selvom de er skadelige for både mennesker og planeten, bliver det et kæmpe nej tak til et samarbejde fra vores side. Vi vil kun arbejde med virksomheder, der vil fremad mod en bedre verden.

Du skal ikke brænde hele landsbyen ned eller nægte at opbygge én eneste rutine. Sådan en sort/hvid tilgang er heller ikke god. Men du skal være klar til at gøre en forskel, hvor det giver mening.

Forwertz er stiftet i 2022 af brand designer Mirjam Irvold og copywriter Per Andreasen. Vi har siden 2015 samarbejdet om at udvikle brands, taglines, annoncer og meget mere.

I Forwertz bruger vi især workshops til at lære vores kunder og deres udfordringer bedre at kende. Uden den indsigt mener vi ikke, at vi kan skabe de bedste løsninger.

Per andreasen

Copywriter

Garant for dårlig stemning siden 1980.

Hvis du blander 4.200 timers TV-shop, MTV-hitlister fra 80’erne og skateboardings anarkistiske tilgang, har du et nogenlunde billede af, hvad der har formet Per.

Han har prøvet kræfter med de fleste brancher og udgivet en række skateboardmagasiner, før han tog journalistuddannelsen og en tur i det jyske medielandskab.

Siden 2015 har han arbejdet med *gys* betalt journalistik, PR, tekstforfatning på tværs af de fleste platforme og udvikling af brands.

Han har især arbejdet med virksomheder inden for byggeri, fitness og tech. Du kan trykke på knappen for at se eksempler på hans arbejde.

Mirjam irvold

Brand designer

Min mission er at skabe flotte visuelle identiteter og grafisk arbejde, du kan genkende dig selv og dine værdier i.

Dit brand fortjener at fremstå eksklusivt og professionelt. Det kræver et konsekvent udtryk på alle flader – og den slags ligger der en målrettet proces bag.

Siden 2005 har jeg forfinet arbejdet bag unikke koncepter og tilbyder blandt andet …

  • Afklaring af brandstrategi
  • Visuelle identiteter
  • Udvikling af illustrationer og logoer
  • Opsætning af kataloger, magasiner og brugervenlige brandguides
  • Styring af photoshoots (fra stil, stemning og briefs til storyboards og koordinering)

Jeg er uddannet grafisk designer og lægger stolthed i det grafiske håndværk. Derfor tilbyder jeg både at følge opgaver helt til dørs og at overdrage dem til andre.

Min allervigtigste opgave er at se og forstå dig, så vi sammen kan lave designs, der ikke kun ser godt ud, men også rykker dig i markedet.

Lad os tage en snak om mulighederne for et samarbejde.